Löysitkö etsimäsi

Naisten Liiga / markkinointiviestintäkysely

 


Vastaajan nimi
Seura

NAISTEN LIIGAN BRÄNDI JA MARKKINOINTIMATERIAALIEN TUOTTAMINEN

Palloliitto tarjoaa seuroille online-työkalua (club competition tool kit), johon luodaan valmiiksi Naisten liigan brändin mukaisia pohjia erilaisille markkinointimateriaaleille, joiden avulla seurat voivat luoda omia personoituja aineistojaan. Työkalu auttaisi vahvistamaan Naisten liigan brändia sekä tarjoaisi käytettävyydeltään hyvin yksinkertaisen työkalun seuroille tehdä tyylikkäitä markkinointimateriaaleja. Kyseinen työkalu on käytössä esimerkiksi FA Cupissa. Työkaluun voi tutustua täällä: http://clubtoolkit.thefa.com/
Koen hyödylliseksi tueksi seuroille:
Haluaisin käyttöön:

REKISTERIN KERÄÄMINEN

Tiedottamisen ja markkinoinnin käyttöön (sähköposti)rekisteri seuran sidosryhmistä (esim. juniorijoukkueet, yhteistyökumppanit, lippuasiakkaat, paikallinen media).
On käytössä seurassani tällä hetkellä:
Koen hyödylliseksi toimenpiteeksi seurassani jatkossa:
Haluan lisätietoa/koulutusta tästä aiheesta:

SÄHKÖPOSTIKAMPANJAT

Sähköpostikampanjojen lähettäminen kohdennetusti rekisterille, esim. otteluennakot/-raportit medialle, ottelumainokset lipunostaneille ja juniorijoukkueille.
Toteutetaan seurassani tällä hetkellä:
Koen hyödylliseksi toimenpiteeksi seurassani jatkossa:
Haluan lisätietoa/koulutusta tästä aiheesta:

SOSIAALINEN MEDIA

Tavoite, että jokaisella seuralla olisi Facebook- ja Twitter-sivut, joita päivitettäisiin säännöllisesti, esim. jokaisesta ottelusta oma FB-kansikuva, ottelun tulos mahdollisimman nopeasti sosiaaliseen mediaan, ottelukuvien/-koosteiden linkittäminen, jne.
Toteutetaan seurassani tällä hetkellä:
Koen hyödylliseksi toimenpiteeksi seurassani jatkossa:
Haluan lisätietoa/koulutusta tästä aiheesta:

MUUT TUKITOIMET

Missä muissa konkreettisissa markkinointiviestintään liittyvissä asioissa toivoisit Palloliitolta apua/koulutusta?

Jaa: